Hei, verifică aplicația Eu, Pescar!

Nu este o rețea de socializare, nu este un loc unde să te lauzi dar o aplicație de tip asistent personal, gratuită, ce-ți permite să memorezi toate partidele tale de pescuit. Informațiile introduse sunt private, ale tale, stocate securizat pe servere de tip Cloud. Click aici, deschide pagina aplicației în Magazinul Play sau aici pentru pagina aplicației în App Store

Partidă de pescuit la Lac Ferma Vinciarelli, Italia

Momeli folosite:

porumb,rame

Nota acordată partidei:

Peştii au fost eliberaţi ?

parţial

Grafic număr capturi / specii

Grafic greutate capturi / specii

Rezumat:

Adrian Stefan: "dupa dezastrul de ieri am hotarat dupa cateva ore de gandire ce si cum..sa schimb tactica...asa ca dupa amiaza am mers sa mi incerc norocul din nou..doar ca de data asta la bolo...a scos din magazie lanseta de linia 1 am echipat o cu un shimano alivio marimea 3000.am pus 0.22 pe bobina si da i bice...ajuns pe mal am constatat ca de emotie nu am luat nici un suport macar ptr lanseta)am pus o pluta de 3 grame si o torpila culisantade 2.5 grame,si 2 alice de 0.22,vrtej de 20 libre,si forfac de 0 205,carlig de 4 cu 2 boabe de porumb...in scurt timp prima trasatura...surpiza un caras de 7/800 grame))...dupa cre alti 6....de crap nici macar urma...Am inceput sa caut pe sub niste caramizi..si am gsit 3 rame...ca de carasi nu aveam chef,am schimbat carligul cu unul de 6 cu tija lunga si ochet. si da i bataie....la circa 5 6 minute niste trasaturi slabe...care continuau in acelsi fel...am intepat...nimic...am scos,rama nu mai era...m am gndit la somnul pitic dar era ciudat ca ala intrasi la porumb...am pus alta rama si am lansat din nou...dupa mai putin de un minut aceleasi trasaturi...am asteptat cu rabdare si pluta a inceput sase scufunde usor...i m mai dat 10 secunde si am intepat...parca era agatata in cevape fund...da a plecat imediat...am zis ...crapul...) in sfarsit))..doar ca simteam prea multe socuri in lanseta iar crpul nu face asa ceva))...dupa catreva minute de drill al reusit sa aduc la suprafata o anghila mare...spre mirarea mea ca doar din auzite stiam ca ar fi...de prins nu am vazut si auzit pe nimeni)...am slbit un pic frana ca anghila taie firul..si in cele din urma am adus o la juvelnic si pe mal...iar in juvelnis a rupt si firul dar era pe mal)....Am facut at forfac si lansez ultima rama)) ininte ca carligula sa ajunga pe fund...vad pluta pe lat si pleca usor...intep si incepe un drill nebun dar nu prea puternic la inceput...il simteam ca venea la suprafata...) si deodaa o lumanare de un metru circa...un bass mare)) a luat rama in cadere)) dupa aa cateva minute de drill ca bassul e nebun iar cu o bolo care e parbolica se ducea in toate partile) in cele din urma l a pus pe lat si l am scos) primul bass prins la rama cu bolo...am retinut anghila care avea carligul in gat...cantaita acasa 1.07 metri si 2.100 kg.si bassul care inghitise si ee carligul de 53 cm si 1.87 kg...recordul personal la bass Chiar daca nu am vazt crapul am venit acasa cu zambetul pe buze si extrem de multumit)"

Galerie foto partidă pescuit (6 imagini):

Discuție

• Alex Cristea, Vineri, 26 Aprilie 2013 la 22:28

faina partida chiar faina ce nas da si io sa prind ceva calumea amu

Date astronomice, vineri 26 aprilie 2013

Vârsta lunii: 15 zile, în descreștere

Nume fază apropiată: Lună plină

Alte partide, aceeași locație dar alți pescari:

Nimic de afișat (public)

Înregistrăm o nouă partidă de pescuit în această locație ?