Hei, verifică aplicația Eu, Pescar!

Nu este o rețea de socializare, nu este un loc unde să te lauzi dar o aplicație de tip asistent personal, gratuită, ce-ți permite să memorezi toate partidele tale de pescuit. Informațiile introduse sunt private, ale tale, stocate securizat pe servere de tip Cloud. Click aici, deschide pagina aplicației în Magazinul Play sau aici pentru pagina aplicației în App Store

Partidă de pescuit la Marea Mediterana, Italia

Momeli folosite:

viermi

Nota acordată partidei:

Peştii au fost eliberaţi ?

parţial

Grafic număr capturi / specii

Grafic greutate capturi / specii

Rezumat:

Adrian Stefan: "aveam de gand sa fac o partida lunga de marti seara pna miercuri dupa amiaza,dar miercuri dimineata cerul era din nou negru si se apropia o ploae mare asa ca am fost nevoit sa conclud).oricum a avut o partida excelenta de cand am inceput pana pe la 5 jumate dimineata.Am inceput partida cu o surprza..am capturat un exemplar de circa 300 grame din specia Spondyliosoma cantharus,primul de acest fel pe care l am prins in 4 ani de pescuit la mare.dupa cre au inceput a intre in nada bancurile de pesti...la inceput sarago..exemplare de marimi mici in jur de circa 100 grame bucat ,eliberati majoritatea,retinuti doar caei care nu mai aveau sanse de supravietuire in urma dezgatarii din carlig,cu toate ca am folosit degorjor.au inghitit adanc...,a venit randul speciei Sarpa salpa,care nu este prea apreciata pe plan culinar din cauza ca se hraneste cu alge..si odata pcuita trebuie curatata pe loc..iar eu care nu mananc peste...)..am prin multe cred ca in jur de 50 intre care si exemplare la 7/800 grame..retinute doar cel care nu mai aveau sanse de supravietuire.Salpa e un peste foarte luptator,agresiv in drill si care are dintii in avantajul lui..odata intrate salpele am trecut dela clasicul forfac de 0 12 fluoro carbon lung de circa 1.2 metri la un forfac de 40cm monofilament normal de 0.148 ca sa evit pierderea pestilor si normal a carligelor.Cu tote cestea am lasat in rur de 20 e carlige si pe tot timpul cat sapele au stat in nada a trebuit sa leg din nou carligul de foarte multe ori,prctic la 2-3 pesti prinsi ca firul de deasupra carligului era ros dela dinti.Oricum cu toate astea am avut parte de drilluri frumoase.Pe la 3 dimineata a intrat regina portului)lupul de mare pestele pntru care pierd eu noptile la mare)Pesti foarte suspectosi...dupa ce salpele au incetat sa mai dea tarcoale am inteles ca nu mai are rost sa raman pe forfac gros si am trecut din nou pe 0 12 fluorocarbon...am rarait nadirea sa nu mai adun iar salpele in speranta ca poate va ceva mai apreciat in mincioc..si cu putina rabdare si cate 15/20 virmisori la 5 minute in loc de o prastie plina la 2 minute,a intrat primul lup de mare..un exemplar la circa 400 grame...spre bucuria mea...retinut evident,dupa care in interval de 1 ora am mi prins 5 de circa 100/150 grame bucata eliberati imediat si recodul persona pe anul asta un lup de mare de 43cm si 1.115 grame cantarit si masurat acasa..pe la 4 jumate dej nu mai se vedea o miscare la pluta...am mai insista cam o ora fara un rezultat...se facea ziua,se vdeau nori negri..semn rau...cu parere de rau ca nu am putut continua mcar pana la amiaza ca tare mi doream sa aduc si cativa chefali la mincioc..am hotart ca e mai bine sa plec spre casa..oricum foarte satisfacut de partida...Mentionez ca am pescuit cu bolo de 7 metri,mulineta marimea 1000,fir pe bobina0.14,pluta de 1 gram echilibrata cu 11 alice de 0.09 dispuse pe circa 2.5 metri de fir,forfac de 0 12 eventual 0.148,calig de 18 de calitate mai infeioara cu salpele si foarte bun tot de 18 cu restul.Apa avea in jur de 6 metri adancime iar in momentul maxim al fluxului la ora 3.20 avea aproape 6.5 metri.xurent foarte slab,si vant aproape inexistent pana dimineatacand a inceput sa mi bata din spate.Deja visez la urmatoarea partida )"

Galerie foto partidă pescuit (12 imagini):

Discuție

• Ciprian Cuzuban, Sâmbătă, 23 Martie 2013 la 12:49

o noapte frumos petrecuta..

• Ciprian Cuzuban, Sâmbătă, 23 Martie 2013 la 12:47

frate ai lasat carlige, nu gluma

Date astronomice, marţi 19 martie 2013

Vârsta lunii: 7 zile, în creștere

Nume fază apropiată: Primul pătrar

Alte partide, aceeași locație dar alți pescari:

Nimic de afișat (public)

Înregistrăm o nouă partidă de pescuit în această locație ?