Hei, verifică aplicația Eu, Pescar!

Nu este o rețea de socializare, nu este un loc unde să te lauzi dar o aplicație de tip asistent personal, gratuită, ce-ți permite să memorezi toate partidele tale de pescuit. Informațiile introduse sunt private, ale tale, stocate securizat pe servere de tip Cloud. Click aici, deschide pagina aplicației în Magazinul Play sau aici pentru pagina aplicației în App Store

Partidă de pescuit la Balta Vinţului

2 ore

Cât a costat:

Momeli folosite:

vobler, rotativa, lingura etc.

Nota acordată partidei:

Peştii au fost eliberaţi ?

nu

Confidențialitate:

liber

Centralizator capturi:

Ştiuca Ştiuca 1 buc 0.25 kg

Rezumat:

Ionel Haprian: "Astazi ma mancat in c*r sa dau (dinou) o tura pana la Lancram chiar daca ultima data am plecat total dezamagit dupa ce am vazut acolo. Cand am ajuns am constatat ca singurul loc unde se mai poate da la spin este ocupat si m-am dus pe partea opusa unde am dat in buruieni vreo doua ore de mai mult am curatat balta decat am pescuit. Am luat si o marlita la suprafata in apa de 20cm . In locul unde ziceam ca este singurul unde se mai poate da la spin erau doi pescari care au venit cu o seara inainte si au stat si peste noapte. Din cate am vb cu ei au avut o captura puternica un Crap capital pe care l-au tras pana langa mal unde a facut o pirueta si a scapat iar in timp ce pescuiam si eu pe acolo a prins unul din ei un Caras de toata frumusetea.. nu vreau sa exagerez dar cred ca avea 2 kg pe putin si era negru pe spate si galben, auriu pe burta.. de toata frumusetea. Am impresia ca din cauza scaderii apei pestii s-au cam adunat pe mijlocul baltii unde mai este un pic de apa adanca si s-au asuns pe sub vegetatia deasa unde au loc berechet de plimbat in voie."