Hei, verifică aplicația Eu, Pescar!

Nu este o rețea de socializare, nu este un loc unde să te lauzi dar o aplicație de tip asistent personal, gratuită, ce-ți permite să memorezi toate partidele tale de pescuit. Informațiile introduse sunt private, ale tale, stocate securizat pe servere de tip Cloud. Click aici, deschide pagina aplicației în Magazinul Play sau aici pentru pagina aplicației în App Store

Partidă de pescuit la Bălţile De La Răhău

12 ore

Cât a costat:

Momeli folosite:

rama vierme boiles boabe de porumb cu diferite arome, pelete..

Nota acordată partidei:

Peştii au fost eliberaţi ?

parţial

Grafic număr capturi / specii

Grafic greutate capturi / specii

Rezumat:

Ionel Haprian: "Pe la ora 5.30 am ajuns pe malul baltii, erau deja vreo doi pescari si pana pe la ora 8 - 9 sa umplut de nu mai aveai loc nici sa lansezi. Am pregatit nada de pus pe momitor si am aruncat betele, doua la fund si unul la feeder. Deoarece balta este supra populata cu puiet de crap si caras nu am nadit deloc ca sa nu adun pestii cei mici sa-mi ciupeasca momeala fara sa-mi dau seama. Am luat vreo doi ciortani cam cat palma la feeder si pe la ora 9 - 10 cand a venit administratorul sa adune taxa, chiar dupa ce i-am dat banii am avut o trasatura superba la fund la o montura de caras cu doua ace. Pe unul din ace am avut o jumatate de boaba de porumb cu miere si pe celalalt de sus am avut rama de pamant. Spre surprinderea mea a fost un crap oglinda care a tras la acul de sus... M-am chinuit un pic pana l-am scos obligandul pe colegul Marius sa-si scoata monturile din apa ca sa nu i le adun pe toate. Ceilalti cu care am mai fost au prins toata ziua la pluta si mai maricei ( cat palma ) si mici, eu am refuzat sa dau la pluta ca eram satul de dinaia mici si am zis ca mai bine stau linistit si cand o fi sa traga atunci e bine. Am auzit din stanga si dreapta inainte de partida asta cum ca pestii din balta nu prea sunt tratati si cam au bube dinalea specifice crapului iar cand l-am scos pe al meu m-am convins singur ca asa este. Cred ca o sa mai fac o partida acolo in viitorul apropiat si numai dupa o sa-mi exprim o parere intemeiata despre baltile astea. Il asteptam si pe Popa sa-si exprime parerea despre partida ."

Discuție

Date astronomice, duminică 5 iunie 2011

Vârsta lunii: 3 zile, în creștere

Nume fază apropiată: Primul pătrar în creștere

Alte partide, aceeași locație și pescar:

Nimic de afișat (public)

Alte partide, aceeași locație dar alți pescari:

Înregistrăm o nouă partidă de pescuit în această locație ?