Partidă de pescuit la Mureşul în Judeţul Alba

7 ore

Cât a costat:

Momeli folosite:

Rame de pamant si viermusi .

Nota acordată partidei:

Peştii au fost eliberaţi ?

da

Grafic număr capturi / specii

Grafic greutate capturi / specii

Rezumat:

Ionel Haprian: "Ne-am trezit cu noaptea-n cap pe la ora 7 si am plecat la o pescuiala asa mai mult de relaxare pe Mures .
Ajunsi la locul respectiv pe la ora 8 am constatat ca apa era foarte frumoasa, limpede si scazuta mult am aruncat betele la fund. dupa jumatate dde ora a intrat somotelul si pana pe la ora 11 am prins toate capturile si a si tras incontinu de nu razbeam sa schimbam momelile pe care le luau din ac aia mici si pe urma pauza totala pana pe la ora 14.30 cand am si inceput sa adunam sculele.
Stand acolo linistiti pe marginea raului pe la ora 10 ne-a trezit din "somn o saritura" colosala ... cred ca avea cel putin 5 kg monstrul ! Nu stiu ce a fost pentru ca eram cu spatele si cand am auzit m-am intors repede dar era deja in apa si am vazand doar valurile care au ajuns pana la mal de la vreo 4 m in larg.
Initial am crezut ca face cineva vreo gluma cu noi si a aruncat vreo piatra in apa.Iata ca mai exista si pesti marisori prin Mures dar din pacate astia sunt mai hoti decat noi pescarii ca doar de aia au crescut asa mari .."

Discuție

• Radu Pop, Duminică, 12 Septembrie 2010 la 21:38

Corect, rapitorul daca e sa-i fie foame, vine la împinge-tava,adică la mal Asta e una dintre placerile/surprizele pescuituli de noapte, cand rapitorii vin in mal "să servească" masa, zgomotos, specific.

Date astronomice, duminică 12 septembrie 2010

Vârsta lunii: 4 zile, în creștere

Nume fază apropiată: Primul pătrar în creștere