scrie

2013.06.04

Astazi am fost cu treaba in Aiud si Teius. La intoarcere am zis sa o iau pe malul Muresului .

Din serialul din plimbarile mele

de Bogdan Salcudean, Marţi, 4 Iunie 2013, 1119 afisari

La intoarcere am zis sa o iau pe malul Muresului sa vad daca se face loc de un blincherit,dar ghinion apa este in continuare foarte murdara si plina de peturi.

Am intrat in Santimbru sat si la oglinda in curba aceea de 90grade,am mers prin balastiera si am gasit o intrare printre salcii si daca tot am ajuns pe malul muresului am stat pe ganduri daca sa-mi scot batul de spining sau sa imi vad de drum.Dupa ce m-am gandit vreo 5 minute am plecat pt ca mi-am amintit ca imi povestise un prieten ca ar fi o balta prin apropiere unde ar fii biban si carasel.Asa ca am plecat in cautarea baltii.La 3-4 minute am gasit si balta,asa ca mi-am pus o rotativa si la treaba.Am zabovit cam 30 min si nimic,oricum batea un vant de mi s-au infundat urechile.Ideea este ca inca un loc care daca ar fii un pic amenazat ,populat,etc ,ti-ai putea petrece clipe minunate in compania batului si in jud alba.

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

Bogdan Salcudean, 7 Iunie 2013

da raducu numai ca acum sunt niste copaci cazuti

Radu Pop, 5 Iunie 2013

Da un ochi aici kamarad:
Asta e balta de care zici ? Daca da, ... da ... ar fi o idee cu amenajarea ei, tinand cont ca balta de pe centura AB este mult mai mica si are clienti. De ce nu.

Din același serial

8 ianuarie 2014, 1314 afisari

Podul de pe Strei din Calan

Citeşte din aceeaşi categorie:

E iarnă iar, 20 martie 2018, „Sensul vieții este orice îl faci tu să fie…” Joseph Campbell

Prutul, o iubire infinita, 12 august 2013, Ascultă cântecul sacru al Prutului Şi, mai mult ca sigur, vei descoperi Poezia existenţei! Alina Lehmann

Usque ad finem, 19 iulie 2013, „Blestemul este o provocare nemăsurată…” Emil Cioran

Ceva care ar trebui sa fie normal., 24 martie 2013, Valurile vietii ma poarta de doi ani in Germania, locuiesc temporar in Siegen e o zona deluroasa, ceva in genul statiunii Moneasa sau zona Blajului din Alba

Omul de zăpadă, 23 martie 2013, „Minunea este copilul cel mai drag al credinţei”. Goethe

Legenda râului Prut, 13 martie 2013, Întotdeauna când pescuiesc pe râul Prut îmi amintesc de vorbele frumoase ce mi-au conturat prima oara legenda acestui râu frumos

O lacrima, 9 octombrie 2012, Nimic nu e mai trist decat o lacrima ce ofileste un zambet. - Andreea Trifu

VISUL UNEI AMINTIRI, 12 iulie 2012, "Omul este cuprins de natură. Unii o numesc frumuseţe. Peste ani, omul îşi aduce aminte de momentul de fericire trăit, care s-a sădit durabil în fiinţa sa. Poate că nu mai ştie locul, poate că imaginea este acum neclară, dar i s-a întipărit în minte pentru totdeauna." (Peter Sragher

Natura ,de cateva zile,sau ani..., 29 mai 2012, Ce descriere sa mai dam naturii,cand ea face ce vrea ea din noi.....