scrie

Pescuit la ghilin 2

Balta ghilin este la iesirea din arad spre curtici

de Marius, Marţi, 24 Septembrie 2013, 2769 afisari

acum mai mult de 10 ani m-am hotarat sa fac o partida de pescuit de un wekend la ghilinul mare ,atunci nu aveam masina si am rugat un prieten sa ma duca pe balta cu toate -calabalacurile-si sa ma recupereze duminica pe la pranz.Am ajuns pe balta si am inceput sa despachetez am umflat salteaua si am pus galeata de porumb pe ea si am intrat in apa sa nadesc locul atunci nu aveam barca -acum am o barca de fibra si o salupita de 16 cai-dupa nadire am dus firele si leam plantat pe patul de nada dupa ce mi-am ñontat cortul am asteptat sa am vre-o trasatura dar trasaturile se lasau asteptate nu mi-a tras nimic ma jucam cu schefildul la albitura.Sambata seara a inceput sa bata salaul de parca arunca cineva cu o ploaie de pietre atunci neavand nici un alt bat la mine am atasat pe batul de schefild un piscot si am inceput sa blncheresc nu mare mi-a fost mirarea cand am luat primul salau putin peste doua kg a mai urmat o captura cam la10 minute mai mica putin dupa care sa lasat linistea si uite asa o partida de crap sa transformat intr.o partida de rapitor nu am avut nici o trasatura la bateria de crap tot wekendul.

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

niciun comentariu

Citeşte din aceeaşi categorie:

Pescuit sistera, 7 noiembrie 2015, Pescuit pe nepregatite

Pescuit la ghilin august 2014, 2 septembrie 2014, Am profitat de ziua de 15 august si am plecat la un pescuit de wekend

Pescuit in ungaria, 2 septembrie 2014, Beltile de la izsak sunt la 220 de km de arad si este o zona de recreere si pentru cei ce nu pescuiesc

Amintiri din copilarie, 1 octombrie 2013, Erau anii 80 cand am pescuit prima data

Pescuit pe balta mica ghioroc, 18 septembrie 2013, Deoarece mai am 2 zile pana incep lucrul in spania m-am gandit sa va mai retin cu ceva povesti

Pescuit in spania, 15 septembrie 2013, Sunt in spania pentru 3 saptamani si am facut cel maifrumos pescuit

2013.06.15, 16 iunie 2013, Pe balta cumnatului

Pescuit pe Balta Cicir, 7 aprilie 2013, Balta Cicir se afla langa localitatea Arad si este o balta salbatica.

Cum te lasi de orange, 30 aprilie 2012, Ca de fiecare data....