scrie

Pescuit la ghilin august 2014

Am profitat de ziua de 15 august si am plecat la un pescuit de wekend

de Marius, Marţi, 2 Septembrie 2014, 1658 afisari

am plecat in seara zilei de 14 august la balta ghilin cu gandul sa prind crap ''cu 2 zile inainte am fost la curtici si cand m-am intors am intrat pe la ghilin pe locurile unde pescuiesc de obicei 2 pescari care au prins crap'' toti crapii erau cam 800gr-1,2kg trasi la indigo foarte perfecti si sanatosi''cred ca au scapat cu ploile din ultimaperioada din pescaria lu polonezu joi cand am ajuns am gasit locul ocupat si m-am pus alaturi dar aici nu prea aveam posibilitatea de a lansa cum am vrut pana vineri dupa masa cand sa eliberat nu am avut nici o trasatura cei de langa mine au prins niste somotei pana intr-un kg si un salau apreciat de mine cam la1,5 kg vineri seara am zis sa pun si eu un bat la rapitor ''eu fiind crapar'' am pus feederul cu coada de peste si am avut 2 rupturi din care una am simtit destul de greu la celalalt capat m-am limitat la pescuitul crapului pe care am reusit sa il pacalesc de 3 ori cu porumb acru nu a pus gura pe altceva  la fel si la izsak numai cu acel porumb am prins.va spun cum am obtinut porumbul am sustras de pe tarlaua unui om ''imi cer scuze''vre-o 15stiuleti de porumb cu gandul de ai consuma fierti si dupa 3 zile mai aveam 4 in frigider si au prins miros,i-am rupt in doua si am scos boabele intregi de pe 2 pe care l-am pus intr-un borcan cu apa afara sa acrit si am vazut ca a dat randament

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

niciun comentariu

Citeşte din aceeaşi categorie:

Pescuit sistera, 7 noiembrie 2015, Pescuit pe nepregatite

Pescuit in ungaria, 2 septembrie 2014, Beltile de la izsak sunt la 220 de km de arad si este o zona de recreere si pentru cei ce nu pescuiesc

Amintiri din copilarie, 1 octombrie 2013, Erau anii 80 cand am pescuit prima data

Pescuit la ghilin 2, 24 septembrie 2013, Balta ghilin este la iesirea din arad spre curtici

Pescuit pe balta mica ghioroc, 18 septembrie 2013, Deoarece mai am 2 zile pana incep lucrul in spania m-am gandit sa va mai retin cu ceva povesti

Pescuit in spania, 15 septembrie 2013, Sunt in spania pentru 3 saptamani si am facut cel maifrumos pescuit

2013.06.15, 16 iunie 2013, Pe balta cumnatului

Pescuit pe Balta Cicir, 7 aprilie 2013, Balta Cicir se afla langa localitatea Arad si este o balta salbatica.

Cum te lasi de orange, 30 aprilie 2012, Ca de fiecare data....