scrie

Pescuit pe Balta Cicir

Balta Cicir se afla langa localitatea Arad si este o balta salbatica.

de Marius, Duminică, 7 Aprilie 2013, 3398 afisari

Intr-o vineri seara m-am hotarat sa fac un pescuit de 2 zile pe Balta Cicir din jud. Arad. Venind de la servici si avand sambata libera, mi-am luat barca, sculele de pescuit si am plecat la un pescuit. Dupa 20 de minute ajung pe balta si incep sa imi montez sculele (rotpod, bateria crap). Las barca la apa si ma pregatesc de nadit si de dus firele la un loc stiut (cunosc majoritatea platourilor din balta). Intru in apa, dar cand ajung in apropiere de locul stabilit, constat ca sunt niste leaturi (scanduri) plantate pe apa. Ma apropii de una si stupoare ! Vad o bucata de ampora trasa pe un cui. Scot leatul si ce sa vedeti: somn la leat. Am vazut ulterior ca pe o scandura de aproximativ 1,5 metri si cam 5 cm grosime, intr-un capat era bagat un belciug, de care era agatat un fir cu niste piulite de cale ferata (mentionez ca la 15 metri de balta este calea ferata), iar in capatul celalalt era batut un piron de care jos era agatat un fir textil cu o tripla mare, pe care era agatata o broasca, iar in varful pironului o bucata de ampora care in momrntul cand era o captura si tragea de momeala, bucata de ampora fiind usoara, iesea din cui si plutea in deriva moment cand se intra si se scoate leatul (bineinteles ca am scos montura, subtil, si am mai prezentat-o si altor pescari). Balta Cicir este (era) o balta foarte buna de pescuit, cu peste diversificat, somn, crap, caras, lipusi, babusca, rosioara, stiuca, biban, etc. si este relativ plina de pescari, in fiecare wekend.

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

Lokos Silviu, 10 Ianuarie 2014

Din pacate asa e si eu imi petrec foarte mult timp pe balta de la cicir si am reusit sa vad o gramada de ;;PESCARI;;care din pacate nu pescuiesc in modul cel mai ortodox dar ce sa facem jandarmi nu isi fac datoria sa controleze cum ar trebui.si din pacate asa o balta salbatica ii foarte greu sa gasesti prin Arad si mai ales sa pescuiest cu permis cam toate sunt particulare.si din pacate pesti cei mari sunt tot mai greu de gasit

Cristian, 3 Iulie 2013

Sincer sa spune...eu inca nu sunt adult...dar am citit si am vazut destule incat sa spun ca toata treaba cu asa zisele "permise de pescuit" sunt o mare minciuna...mai bine are zine cei de la ANPA: Fiecare asociatie sa concesioneze o balta si acolo sa iti faci un permis pe un an sa zic maxim 50 de lei si sa ai garantia ca banii vor fi folosit in popularea beltii respective...la noi lipseste spiritul de antreprenor. Dece se feresc toti sa concesioneze o balta? In alta parte se poate doar la noi NU! Sper ca nu am suparat pe nimeni cu acest comentariu. O seara placauta.

Marius, 24 Iunie 2013

balta de la cicir este a filialei eu am fost acum cativa ani cu filiala la populat iar de atunci nu sa mai ocupat de ea nimeni apartine de primaria vladimirescu iar in arad nu se ocupa sau se zbate nimeni sa concesioneze o balta nici firmele care fac permise de aceea vorbind prefer sa platesc la finante 30 lei si sa nu faca altii bani pe spatele pescarilor cam cunosc sistemul si cand viza doar filiala permisele folosea banii in vanatoare si uita de pescari eu am vrut sa particip la controale dar doar cei ce ne taxeaza vor in arad NU!mai exista o balta unde sa pescuiesti trebuie sa mergem in timis sau bihor

Cristian, 11 Iunie 2013

Din pacate asa e in Romania...in loc sa ne conservam populatia piscicola mai bune intindem tot felul de "capcane" folosite de braconieri. Am si eu o intrebare: sunt inca elev dar nu se poate ca o asociatie de pescuit sa ia in concesiune Balta Cicir in momentu de fata(si la multe alte balti ma refer) si sa incerce sa faca populari...etc?

Adrian Stefan, 8 Aprilie 2013

si nu are nici o legatura cu pescuitul sportiv...care consta in utilizarea lansetei mulinetei si carligului...a unui carlig

atunci nu se mai cheama pescuit...se numesc capcane...

Cristian Alexandru Isar, 8 Aprilie 2013

interesant sistemul...... se poate adapta pescuitului de somn dar in mod sportiv ...vorbind...

Citeşte din aceeaşi categorie:

Pescuit sistera, 7 noiembrie 2015, Pescuit pe nepregatite

Pescuit la ghilin august 2014, 2 septembrie 2014, Am profitat de ziua de 15 august si am plecat la un pescuit de wekend

Pescuit in ungaria, 2 septembrie 2014, Beltile de la izsak sunt la 220 de km de arad si este o zona de recreere si pentru cei ce nu pescuiesc

Amintiri din copilarie, 1 octombrie 2013, Erau anii 80 cand am pescuit prima data

Pescuit la ghilin 2, 24 septembrie 2013, Balta ghilin este la iesirea din arad spre curtici

Pescuit pe balta mica ghioroc, 18 septembrie 2013, Deoarece mai am 2 zile pana incep lucrul in spania m-am gandit sa va mai retin cu ceva povesti

Pescuit in spania, 15 septembrie 2013, Sunt in spania pentru 3 saptamani si am facut cel maifrumos pescuit

2013.06.15, 16 iunie 2013, Pe balta cumnatului

Cum te lasi de orange, 30 aprilie 2012, Ca de fiecare data....