scrie

Pescuit sistera

Pescuit pe nepregatite

de Marius, Sâmbătă, 7 Noiembrie 2015, 1427 afisari

Am fost sunat de un prieten miercuri sa facem o partida de pescuit de joi pana duminică pe balta de la sistarea ca are rezervat stand .Am acceptat si am inceput alergătură după cumpărături ca da pescarul mai trebuie sa bea si o biserică si o tuiculita in zilele de dormit în aer liber.Vremea a fost nefastă cu noi am crezut ca vom avea o vreme frumoasa dar a plouat întruna si joi seara si vineri pana duminică in fine am inceput pregatirea fiind vreme ploioasă am zis sa mergem cu masina mica a amicului ca eu pe bus am reacțiunea pe spate si cum este drum forestier la balta si noroi nu am riscat joi seara am inceput sa pescuim capul a mâncat doar la boiles colegi a dat la caras cu porumb eu la peste mare am prins crap intre un kil jumate si peste 5 kg tot malul a fost plin de scoici si de noroi am ajuns cu masina mai mult taras de greutate ca am înghesuit acolo ca pentru o lună In fine balta superba camparea si accesul lasa de dorit taxa 250 lei standul pescari au fost dar cum la esecuri trebuie sa dăm vina pe cineva noi am dat vina pe vremea ploioasă cu siguranta voi mai merge acolo pe o vreme buna

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

niciun comentariu

Citeşte din aceeaşi categorie:

Pescuit la ghilin august 2014, 2 septembrie 2014, Am profitat de ziua de 15 august si am plecat la un pescuit de wekend

Pescuit in ungaria, 2 septembrie 2014, Beltile de la izsak sunt la 220 de km de arad si este o zona de recreere si pentru cei ce nu pescuiesc

Amintiri din copilarie, 1 octombrie 2013, Erau anii 80 cand am pescuit prima data

Pescuit la ghilin 2, 24 septembrie 2013, Balta ghilin este la iesirea din arad spre curtici

Pescuit pe balta mica ghioroc, 18 septembrie 2013, Deoarece mai am 2 zile pana incep lucrul in spania m-am gandit sa va mai retin cu ceva povesti

Pescuit in spania, 15 septembrie 2013, Sunt in spania pentru 3 saptamani si am facut cel maifrumos pescuit

2013.06.15, 16 iunie 2013, Pe balta cumnatului

Pescuit pe Balta Cicir, 7 aprilie 2013, Balta Cicir se afla langa localitatea Arad si este o balta salbatica.

Cum te lasi de orange, 30 aprilie 2012, Ca de fiecare data....