scrie

Noaptea mustaciosilor

Zumzetul firului intins la maxim este medicamentul perfect dupa o saptamana stresanta

de Cristian Alexandru Isar, Duminică, 2 Februarie 2014, 1189 afisari, rating maxim

Pfui grea asteptare...in sfarsit alarma , telefonului ma face sa sar din pat ca ars ,,,, ora 03 ..pfui ..mai bine plecam seara trecuta pe balta. In cateva minute sunt la masina ,echipamentul pregatit minutios de cu seara ma astepta in portbagaj.......Surpriza placuta !!!  Barul de la coltul strazi  deschis  , in gandul meu zic alt nebun ce nu are somn... oprire scurta sa servesc o cafeluta ,ajutor de nadejde la asa drum lung....deschid usa dau un buna dimineata  si cer o cafa ...cand ce sa vezi de la servicii apare vecinul de bloc ...(.. bun pescar  si bun amic..)... Ai scap printre dinti un neatza... netza ..zice incotro.... ebro zic....  Ptiu... si nu zici nimic..... ce sa mai zic ..schimbare urgenta de planuri ducem masina lui acasa ,incarcam tot bagajul in buldozerul meu si hai ....cale lunga de 90 de km ne astepta....Da ce bat eu campi ,ca intre cafea si schimbarea sculelor se facu 5 dimineata...Dai tare ca sa crapat de ziua , drumul usor serpuit printre dealuri ma facea sa apas pedala .....ca de obicei cand e sa mearga aiurea...toate merg aiurea... la un coltz vad bagheta magica facand semnale.... firar mama lor sa fie... BUENOS DIAS LA DOCUMENTACION DEL VEHICULO POR FAVOR !!!!! actele la control...deschide portbagajul imi ordona sec...Pfui   ..un control de rutina.....in gand ai bagasem in origini...in sfarsit scapam .. ma uit la ceas... futui mama masi... ora 6... si inca aveam de parcurs 25 de km.. in sfarsit... zic ..ce facem stam peste noapte sau...Amicul se uita lung la mine ..ai tot ce ati trebuie... DAAAAAAA...din propria experienta intodeauna pun mancare pt 2..3 cand plec pe balta ... PAI RAMANEM....  ziua cand incepe rau ....obligat se termina rau.... in toata ziua cateva trasaturi anemice de crapusor...( toti cu defect ...capul prea aproape de coada ) .  Spre seara a inceput sa intre anghila una dupa alta ... zic Lile( asa il striga fetita mea si asa ia ramas numele) cu anghilele astea facem treaba......intindem masa rapid sa nu ne prinda intunericul ,cu bengheul plin alfel merge treaba.... poate ne priveste si i se face pofta , zic in gluma.. cate o cafeluta amaruie ca sa ne tina toata noaptea  si ne punem pe montat betele de somn...  in sfarsit totul gata ..starlitele din varful betelor faceau concurenta licuricilor ora 12 nici miscare parca pescuiam intr-o fantana ora 1 opa ..sar ca ars unul dintre bete sa indoit de la jumate  mulineta incepe a da drumul la fir intr-un ritm alarmant intep scurt.. OPAAAAAAA. e mare zic .nu era chip sal aduc  ..fire bune, bete bune dar.....nu era chip   o jumatate de ora de fitness IN SFARSIT IL VEDEM.....MARE zic Lile dute jos si scoatel... amicu se uita la mine... da pe dracu bagai tu mana in gura ca eu nu pun mana pe asa dihanie..facem schimb..cobor la nivelul apei mil aduce incetisor sal mangai ...mai bine zis ai dai o palma prieteneasca peste cap ca sa plece  de la mal intr-o ultima zvacnire... alfel poti avea surpriza ca incepe a se rasuci si iti rupe incheietura maini... in sfarsi aplic tehnica mea ( secreta) il prin de gura si zic hai sa il scoatem cu ajutorul colegului de suferinta reusesc sa il intind pe mal  pfui ca e mai mare ca mine... cateva poze bine meritate si ne pregateam sa il intoarcem cu capul spre apa ,sa ne luam ramas bun,cand ce sa vezi........unul din bete ramase in pozitie a inceput a da drumul la fir..... zambete ne lumineaza chipurile ..ial e randul tau intre timp ai dau drumu primei capturi ..ce cantarita din ochi si masurata la cm depasea lejer 80 de kg... o zvarcolire scurta si imensul somn disparu in adancuri.... intre timp amicul Lile asi facea de cap cu cealalta dihanie.... zi ce facem merem acasa de acu ca ne-am satisfacut orgolilile pescaresti..... unde dracu sa megi la ora asta ca ne scot muierile afara daca le trezim...... rasete..... alta jumatate de ora fratele geaman  al dihaniei ce tocmai eliberasem facea rotocoale la un pas de mal .... mareeee  mare nu gluma zic LILE dracu il mai ridica pe asta sus pe mal ca ne rupem spatele  ai scot carligul din mandibula......... STAI!!!!!!!!!!!! CE SA STAU CA DEJA CU UN PLESCAIT DE COADA IMI FACU BAIE DIN CAP PANA IN PICIOARE....O fotografie macar...pfui in vartejul luptei si adrenalina momentului uitasem fotografiile de riguare ... da nui bai ca e pe video.......  rasete glume  aruncam betele iar si relaxati ne intindem pe neoprene... de acu zic placerea ne-am facuto. Se crapa de ziua ...atipim cateva clipe ..se face ora 09, cat ai clipi soarele incepe sa arda.... zic hai sa mergem acasa... haii incepem a strange bagajul cand un sunet placut ne gadila urechea tamburul mulinetei zbarnie eliberand fir.... yupyyyyy  DAR ASTA ESTE ALTA POVESTE

Dă-i notă

Adaugă comentariu

Discuție

Popcev Roland, 28 Mai 2015

frumois!

Citeşte din aceeaşi categorie:

Bolo- spinnăngar-ul, 4 octombrie 2017, Totul se schimbă, nimic nu este fix. Dacă nu profităm de schimbare vom deveni victimele ei.Peter Arnold

INGENS LUCIUS, 19 octombrie 2016, „Nimic nu este imposibil pentru cel care încearcă.” — Alexandru Macedon

FISH-ON!- „Metamorfoza”, 20 ianuarie 2014, ”Când renunţ la ceea ce sunt, devin ceea ce aş putea fi” Lao Tzu

Pescar cu fapta şi cu gândul, 20 ianuarie 2014, „Nu este niciodată prea târziu pentru un nou început” - Stefan Havadi-Nagy

La Andrid, 29 august 2013, Inrt-o dimineata am plecat cu amici mei la pescuit in Andrid.Cand am ajuns acolo mare surpriza s-au bagat somni africani...

Fulgii amintirilor, 20 iulie 2013, „Prima îndrăzneală este aceea de a crede în tine” Mircea Sântimbreanu

Zeul apelor, 4 aprilie 2013, O lansetă pierdută, un vis împlinit !

În căutarea unei dinţoase, 18 noiembrie 2011, Dimineata de vreme intr-o zi de noiembrie